Welkom!!

Welkom op onze weblog!

Vanaf vandaag zal ik de belevenissen van Floris hier gaan bijhouden. Ook zal ik hier regelmatig foto’s plaatsen omdat ik meer van het beeld ben.

Even iets over Floris. Floris is in ons leven gekomen nadat onze Hovawart Igor op 2 maart 2010 naar de eeuwige jachtvelden is gegaan op 10,5 jarige leeftijd.

Dit was een ontzettend verdrietig moment omdat Igor onze eerste hond was. Al heel snel hadden we besloten dat we voor een nieuwe hond gingen. Wel een ander ras, uiteindelijk kwamen we bij de Flatcoated Retriever.

Na het bezoeken van verschillende hondenshows zijn we in contact gekomen met Nanneke van flatcoat kennel van de Geasten in Drachten. Zij verwachte op korte termijn een nestje van Truus. Op 16 april 2010 is Floris geboren.Wij waren heel blij dat er een hondje voor ons bij was.

 In de 3de week mochten wij komen kijken. Daarna nog een aantal keer geweest en uiteindelijk kregen wij reutje groen. Dit was ook onze voorkeur dus wij waren er heel blij mee! In de 8ste week mochten wij hem ophalen!

Ondertussen zijn er alweer een aantal maanden gepasseerd, Floris is nu bijna 9 maanden oud. En het is een beer.

Hij doet het heel goed op de gehoorzaamheidscursus, is al 2x in Zwitserland geweest en de familie feestjes zijn ook al gepasseerd. Iedereen die Floris ziet vind hem meteen fantastisch!

Ook is Floris gek op sneeuw, heerlijk er door heen rennen!!!

Als we weer wat spannends beleven zal ik het hier posten!

Groetjes en een dikke lebber van Floris

Over charly2400

Floris is een flatcoated retriever geboren in april 2010.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

6 reacties op Welkom!!

  1. Tess zegt:

    Van harte gefeliciteerd met je blog!

    En wat fijn dat ik de eer heb om als eerste te komen reageren hier.
    Char, je hebt een vaste lezeres erbij!

    Dikke knuffel voor Floris en liefs voor jou.

  2. charly2400 zegt:

    dank dank! ja ben er toch maar aan begonen hahah.
    moet nog wel wat sleutelen maar komt goed!

    • Tess zegt:

      Je doet het prima. Ik vind em er al beter uitzien dan de mijne! Straks word ik nog jaloers! Ben blij dat ik nu ook bij jou kan komen lezen. Ik zet je zo ook bij mijn links, zo weet iedereen die bij mij leest dat jij ook een blog hebt!

  3. charly2400 zegt:

    hahaha je hoeft niet jaloers te worden hoor!! die van jou is ook super nice!!! ja leuk dat je me linkt!!!thnks!!

Plaats een reactie